Přeskočit na hlavní obsah

Glami Pixel a Glami Feed

Napojení Magenta na GLAMI

Máte Magento e-shop a prodáváte oblečení či módní doplňky? Pak by Vás mohlo zajímat GLAMI.

GLAMI je vyhledávač pro vše, co se týká módy
GLAMI spojuje tisíce kupujících se značkami a e-shopy na jednom místě. Díky chytré kategorizaci produktů a výběru módy šitému na míru každého jednotlivce GLAMI zjednodušuje objevování a nakupování módy.

Nejsou obchodem. Neprodávají žádné produkty, ale shromažďují nabídku z módních e-shopů na jednom místě. Nakupování je tak mnohem jednodušší. Jedním klikem se zákazník dostane na váš e-shop a zde dokončí nákup.

Pro propojení Magenta s GLAMI potřebujete do e-shopu implementovat dvě věci:

Glami feed. Což je export produktů z Magento e-shopu ve správném XML formátu. Více o feedu je v zde.

Glami Pixel. Jde o tracking chování uživatelů na vašem e-shopu. V současnosti se trakuji události:

  • zobrazení stránky (PageView)
  • přidání do košíku (AddToCart)
  • vytvoření objednávky (Purchase)
S každou událostí se pošlou jisté informace o události do Glami pro zpětnou vazbu a vyhodnocení úspěšnosti vašeho e-shopu. Více detailních informací je glami info webu.

Propojte svůj Magento e-shop s GLAMI ještě dnes.

V GetReady jsme vyvinuli modul, který celé propojení řeší. Napište si o něj.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Magento a automatická kategorizace

Magento a automatická kategorizace produktů V GetReady jsme vyřešili jak v Magento e-shopu přiřazovat produkty do kategoriím snadným způsobem. Znáte to. Máte produkty, pěknou hromadu, a potřebujete je přidat do těch správných produktových kategorií. V Magentu toto samozřejmě jde ručně. V nastavení produktu a nebo nastavení kategorie si zaškrtnete příslušné políčko a máte hotovo. Ale do kategorií jsou produkty zařazeny na základě nějakých pravidel. Například prodáváte hodinky a víte, že máte dámské, pánské a případně dětské hodinky. Dále budu psát pouze o hodinkách ať se to celé snadno chápe. Každý produkt (hodinky) spadají do jedné nebo více z výše uvedených kategorií. Při zadávání nového produktu do e-shopu musíte tedy vybrat správné kategorie a uložit. No a co když něco podobného už děláte u produktů. Dejme tomů, že máte produktových atribut "Pohlaví" se třemi možnostmi: Pánské, Dámské a Unisex. Pak opětovné zadávání kategorie, když už máte nas...

České návody pro Magento 2

Kde najdu návody k Magento 2 v češtině? Tuto otázku jsme si kladli v GetReady celkem dlouho. Manuál k celému Magento 2 je výborně zpracovaný v dokumentaci k Magentu (link?).  Celý je v angličtině. Naše snaha je zpřístupnit Magento 2 českým e-shopařům.   Snažíme základní nastavení, které si může každý udělat sám, popsat též v našem rodném jazyce. Snadno přístupnou, dalo by se říci i zábavnou formou. Hehe. Práce musí bavit. Co naplat. Návody a postupy pro Magento 2 od GetReady. Návody aktualizujeme a přidáváme. Pokud jste nějaký návod nenašli, pište do komentářů a přidáme. Případně mě kontaktujte rovnou . Email, telefon a adresa. -Jaro